4 KAPELICE – 316

Ruta je dobila naziv “4 kapelice” jer spaja 4 kapelice općine Marija Bistrica. Ruta kreće i završava kod spomenika svetom Ivanu Pavlu II. ispod kalvarije svetišta Marija Bistrica. Ruta kreće prema jugu po lokalnoj cesti LC 22099 do raskrižja s županijskom cestom ŽC 2227 u naselju Podgorje Bistričko i nastavlja županijskom cestom do raskrižja s državnom cestom DC 29 gdje na samom raskrižju nalazi Kapela sv. Ladislava. Ruta skreće desno i nastavlja po DC 29 do raskrižja na kraju obilaznice Marije Bistrice, gdje prelazi na državnu cestu DC 307 i nastavlja  prema  Humu  Bistričkom.  Na  vrhu  uspona  po  DC  307  nalazi  se  Kapela  sv.  Marija Magdalena gdje na raskrižju ruta skreće desno na nerazvrstanu cestu. Dalje ruta prolazi kroz naselje Hum Bistrički prema naselju Podgrađe gdje skreće desno na županijsku cestu ŽC 2202 I nastavlja ravno do raskrižja s državnom cestom DC 29 u naselju Tugonica. Ovdje se nalazi Kapela sv. Roka. Državnom cestom DC 29 ruta dolazi do raskrižja s nerazvrstanom cestom gdje skreće desno. Ruta nastavlja nerazvrstanom cestom kroz naselje Tugonica i Poljanica Bistrička gdje nam slijede blagi usponi. Na vrhu uspona nalazi se vidikovac uz Kapelu Blažene djevice Marije – Vinski vrh, gdje ruta skreće desno na ŽC 2204. Od te točke ruta se spušta po ŽC 2204, prolazi park drvenih skulptura Marija Bistrica te dolazi do raskrižja s županijskom cestom ŽC 2224 u centru Marije Bistrice. Dolaskom na trg pape Ivana Pavla II. ulazimo u pješačku zonu, te se uz crkvu svetišta Majke Božje Bistričke spuštamo prema početnoj točki.

Biciklistička ruta je obrađena kroz 27 točaka – raskrižja gdje je planirano postavljanje putokaznih ploča za vođenje biciklista.