STUBIČKE TOPLICE – 327

Stubičke Toplice smještene su u južnom dijelu Hrvatskog zagorja, podno sjevernih obronaka gore Medvednice, na mjestu sutoka potoka Vidak i Topličina. Povijesno se prvi pisani trag o Stubičkim Toplicama nalazi 1209. godine u povelji ugarsko-hrvatskog kralja Andrije II. gdje se spominju toponimi Toplice i Stubica. Mnoge generacije provele su ljetne mjesece na bazenima Hotela Matija Gubec ispred kojega kreće vožnja kroz Stubake.

Ruta kreće lijevo s parkirališta nasuprot Specijalne bolnice Stubičke Toplice i Hotela Matija Gubec po DC 307 prema sjeverozapadu odnosno centru Stubičkih Toplica. Na raskrižju DC 307 i ŽC 2219 ruta skreće lijevo i nastavlja do raskrižja ŽC 2219 i NC pokraj raspela skreće lijevo te nastavlja po nerazvrstanoj cesti i skreće desno u usku ulicu, prolazi pokraj dječjeg vrtića Zvirek. Na križanju dvije NC, produžje ravno i nastavlja do raskrižja s ŽC 2219 gdje skreće lijevo i nastavno po ŽC 2219 do raskrižja s NC i raspela usred križanja, gdje ruta skreće oštro desno, i nastavlja do ulaza u konjički rehabilitacijski klub Ritam s konjem. Ruta se zatim vraća natrag do do spomenuto raskrižja ŽC 2219 i NC te skreće desno prema jugu s pogledom na vrh Medvednice, Sljeme. Ruta prolazi po ŽC 2219 pokraj party aviona do raskrižja s NC, gdje skreće lijevo i nastavlja po NC do T križanja. Na križanju dvije NC ruta skreće desno gdje kreće spust uz rub šume i nastavlja desno preko makadamskog puta do jezera Jarki. Nakon posjeta jezeru Jarki ruta se vraća i nastavlja ravno te nastavno dolazi do raskrižja dviju NC gdje skreće lijevo i nastavlja prema vrhu Kapelščak. Ruta nastavno ide uz šumu te prolazi pokraj Kapele sv. Katarine koja će Vam pružiti hlad dok promatrate okolinu s najviše točke rute. Nakon prolaska Kapele sv. Katarine ruta nastavlja ravno po NC i nastavno dolazi do raskrižja dvije NC gdje skreće desno u Ul. žrtava Seljačke bune. Nakon završetka prolaska ulicom dolazi do T križanja NC i DC 307 te skreće desno i nastavlja po DC 307 gdje se nakon 50 m vožnje skreće desno i vraća u prekrasno uređen park koji je ujedno i završna točka rute.

Potrebna je umjerena kondicija i bolja vještina upravljanja biciklom. Biciklistička ruta je obrađena kroz 22 točke – raskrižja gdje je planirano postavljanje putokaznih ploča za vođenje biciklista.